17 Ekim 2010 Pazar

Sünger Bob 30. Bölüm

Sünger Bob 30. Bölüm Özeti Sünger bob ve petrik birlikte ehliyet imtihanına girerken sünger bob petriğe hatırlatma notlarını sorar. Petrik merak etme sünger bob hatırlatma notlarının hepsi bende yanımda getirdim onları der ve onu dedikten hemen sonra bütün notları midesine indirip afiyetle yer. Sünger bob ne yaptım petrik benim sınav notlarımıyedin dediğinde bilgi yemek çok lezzetliymiş doğrusu der. Sünger bob ben şimdi ne yapıcam sınava girmeden önce onlara bakıcaktım dediğinde petrik saçmalama sünger bob bu senin 58. sınava girişin sen zaten herşeyi biliyorsun notlara ihtiyacın yok ki der. Sünger bob gaza gelerek evet ben zaten herşeyi biliyorum dediğinde petrik sünger bob'u gaaz getirmek söyle şampiyon kim der sünger bob benim diye bağırır ve bunu bir kaç defa tekrar ettikten sonra sınava girer. Aradan 5 10 dk sonra sünger bob sınavdan ağlıyarak çıkar. Petrik nasılsın şampiyon diye sorduğunda ben şampiyon değilim der. Petrik şu ehliyetini görelim bakalım dediğinde ehliyeti alamadım der. Petrik anlamakta zorluk çekerek neden alamadın postaylamı göndericekler der. Sünger bob hala aplamaya devam ederek hayır petrik tekne sınavını geçemedim diye kendi kendine söylenir. Sünger bob hani 58 uğurlu sayıydı yine alamadım diyerek petriğe çıkışında petrik çok sinirlenerek elli sekiz en uğurlu sayıdır onlar kesin sınavda bir hata yapmışlardır der. Sünger bob haydi petrik eve gidelim desede petrik hayır bu işi halletmeden burdqan ayrılmak yok diyerek ben sınav olmaya gidiyorum der ve içeri girer. Sünger bob ne yapsada petriği durduramamamıştır. Petrik gaza gelmiştir bir kere hemen içeride teknenin içerisinde sınav yağıcağı kişileri bekleyen bayan petrikin yanına biner. Öğretmenini hiç beğenmiyen petrik sınav gözetmenim sen olamazsın desede bayanpuff tan tek bir cevap gelir oldum bile. Bakalım bu hikaye nasıl sonuçlanacak.




Sünger Bob 30. Bölüm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Movie Category 4

.

Blog Arşivi