17 Ekim 2010 Pazar

Sünger Bob 28. bölüm

Sünger Bob 28. Bölüm Özeti Sünger bob ve sukuitbord un patronu çok sinirlidir, çünkü yengeç restorant'ta hiç müşteri yoktur. Patron sinirli bir şekilde birşeyler yapmak gerek diye düşünürken dükkana doğru gelen bi müşteriyi görür ve hemen sünger bob'un yanına giderek ne yap et o müşteriyi kaçırma der. Sünger bob müşteriyi en iyi şekilde ağırlar masaya oturtur karşısında türlü taklalar attıktan sonra ne istediğini sorar. Müşteri ise ben hiçbirşey istemiyorum buraya sdce para bozdurmaya gelmiştim der. Sünger bob derhal efendim der ve elindeki bütün parayı alıp bozuk para getirir. Müşteri bozuk parasını alıp dışarıya çıkar. Yengeç restorantın sahibi patron sünger bob ve sukuitword'ü karşısına alıp son ayda işlerimiz çok düştü sizde bunun farkındasınız herhalde deyip aylık çizelgeyi göslerinin önüne koyar. Bu işleri açmanın bir yolunu bulmalıyız br fikri olan varmı diye sorar. Sünger bob evet efendim benim bir fikrim var der ve her siparişe bir çift çorap hediye edelim. Yada geceleri çifte burger çılgınlığı yapalım gibi fikirler ortaya atınca pek ilgi çekmez. Bay yengeç daha ilginç birşey bulmalıyız bir gösteri mesela der. Bunu duyan sukuitbord evet harika bir gösteri düzenliyebiliriz bende o günlerin sunucusu olabilirim yıllardır hayalini kurduğum birşey der ve hemen havaya girmeye başlar. Bay yengeç bu fikrede pek sıcak bakmaz gibi durunca sukuitbord hemen fikrinikabul ettirmek için taklalar atmaya diller dökmeye başlar bay yengeç haal olur demeyince bu işte çok para var hem kızınıda bir yıldız yapabiliriz değince yengeç kıvama gelir ve kabul eder



Sünger Bob 28. bölüm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Movie Category 4

.

Blog Arşivi