21 Ekim 2010 Perşembe

Retkit 18 bÖLÜM

: Redkit adı düldül'ün üzerinde askeri birlikle beraber ilerlerken albay şarkı söylüyen askerlerine bu kadar şarkı yeter haydi beni izleyin der, bu duruma itiraz eden redkit burası apaçi kanyon'u dolaşsak iyi ederiz der. Albay burda komutan benim ve kararları ben veririm diyerek sen karışma sadece arabalrın başında dur yeter diyerek eline aldığı kılıcıyla birlikte kanyona girer. Bu arada tepede sürüsüyle apaçi bgizlice bunları izlemektedir ve askeri birlik albay ve redkitin bu durumdan haberleri yoktur. Komutan önce arkasında birlik askerleri kanyona daldıklarında redkit,2de peşlerinden kanyona girer. bütün birlik kanyona girdiğinde yukarıdaki apaçiler kanyonun tepesinde uçurum kenarında beklettikleri kayalrı aniden aşağıya doğru fırlatmaya başlarlar.Tüm birlik ne oldduğunu anlıyamaz ve gelen kayalarla birlikte hemen korkya kapılırlar. Herkez heemn duvar dibine geçer kayaların bitmesini bekelrler. Belli bir zaman geçtikten sonra yukarıdan gelen kayalar aniden kesilir. Kanyon çıkışı kapanmıştır. Birlik komutanı albay haydi çıkışı temizleyin der askerler hemen kayaları temizlerler. Yol temizlendikten sonra birlik hemen kanyon içerisinden çıkar. Albay yerli apaçinin savaş stilini çok garip bulur. Birlikt belli bir süre dinlendikten sonra albay birliğine yola çıkamk için hazırlık yapın birazdan budan çıkıp etrafta devriye adıcaz der. Bu duruma çok şaşıran redkit buna eminmsiniz albay diye sorunca. siminof iki defa devriyeye çıkacağımı düşünmüyordur ve onu şaşırtıcam anladınızmı bay simit dediğinde redkit çok sinirlenir ve bana bir daha bay simit demeyin benim bir adım ve ben rdkit'in ben sizin askerinizde değilim ben size yol göstermek için hükümet tarafından görevlendirdim bunu sakın unutmayın der.
Red Kit 18. Bölüm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Movie Category 4

.

Blog Arşivi