17 Ekim 2010 Pazar

Sünger Bob 26. Bölüm

Sünger bob 26. bölüm özeti Sukuitword bay yengeç'in dükkanında her zamanki gibi çalışırken bir tane müşteri gelir ve sence hangisini almalıyım? mercan kırıntısı mı yoksa midyemi? Sukuitword ben durdaki hiçbirşeyi sevmiyorum ne alıcaksan al ama çabuk siparişini ver der. Sukuitword un arkasındaki pencereden çıkan sünger bob müşteriye mercan kırıntısı almasını önerir, müşteride tamam mercan kırıntısı istiyorum der ve sukuitword e 1 dolar verir. O anda dükkandaki ışıklar yanıp sönmeye başlar ve alarm çalar. Müşteri ne olduğunu anlamak için sukuitword'e burada neler oluyor böyle deyince bilmiyorum ama güzel bir şeyler olduğunu sanmıyorum der. Tam o anda dükkanın içindeki sahne açılır ve orkestra sahne almaya ve güzel şarkılar çalmaya başlar. Bu arada bay yengeç te ortaya çıkar müşterinin berdiği 1 doları eline alarak ortalıkta oynamaya başlar. Herkez büyük bi merak içinde bay yengeçin yaptıklarına bi anlam vermeye çalışırken patronları duruma açıklık getirir ve neen böyle sevinç içinde oynadığını açıklar. Bu müşterinin verdiği 1 dolar bu dükkanın kazandığı bir milyonuncu dolardır ve bu parayla birlikte ben tam tamına bir milyondolar kazandım ve bu yüzden böyle seviniyorum der. Parayı veern adamın yanına gider ve sen benim birmilyonuncu dolarımı verdin der. Adamda sevinerek aa öylemi ne kadar güzel peki ben ne kazandım diye sorunca ne kazanıcaksın hiçbirşey çık dışarı cevabını alır. sadece o müşteriyi değil dükkandaki tümk müşterileri dışarıya çıkaran sukuitword dükkanıda o an için kapatırak elemanlarının yanına gider bu anın keyfini çıkarmak istiyorum çocuklar der. Sünger bob ve sukuitword bay yengeç i tebrik eder, bay yengeçte kendinizi tebrik edin çocuklar der. Size hediye veriyorum ve sizi tatile çıkartıyorum çocuklar der. Sukuitword ve sünger bob akıllarına gelen bütün tatil yerlerini saysada bay yengeç hayır diyerek tahminlerinin yanlış olduğunu söyler. Patronlarının sukuitword e ve sünger bob a tatil diye yutturmaya çalıştığı şey midye avıdır. Pis kokan bir koyda pis kokan bir teknede pis kokan bir midye avlamak sukuitword un hiç hoşuna gitme



Sünger Bob 26. Bölüm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Movie Category 4

.

Blog Arşivi