26 Aralık 2012 Çarşamba

Hadise - Burjuva


Hadise - Burjuva Şarkı sözü ve Diğer bilgileri


Hadise'nin 14 Nisan 2011'de yayınladığı albümü Aşk Kaç Beden Giyer?'i tanıttığı 29 Nisan 2011 tarihli Beyaz Show'daki Burjuva performansı.

Söz: Alper Narman
Müzik: Erdem Kınay
Beyaz Show 29 Nisan 2011: Hadise, Mustafa Sandal, Vildan Atasever, Erdem Yener, Dolunay Soysert

Sıkılınca bunalınca
Karışınca yalnız kalınca
Aaa beni hatırla
Üşüyünce acıkınca
Kendine sıcak bir kucak bakınca
Aaa beni hatırla
Mutluluk benim yanımda
Bu meleği bırak o cadıyı ara tek tuşla
Adam mısın süslü burjuva
Patlar o pasta bebek suratında
Kıvır durma tatminsiz diva
Yolu kapatma hadi bye bye
Yenilince kovulunca
Elinde kalanı ucuza satınca
Aaa beni hatırla
Kaybedince kaybolunca
Sarılıp yılana dibe vurunca
Aaa beni hatırla
Mutluluk benim yanımda
Bu meleği bırak o cadıyı ara tek tuşla
Adam mısın süslü burjuva
Patlar o pasta bebek suratında
Kıvır durma tatminsiz diva
Yolu kapatma hadi bye bye

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Movie Category 4

.

Blog Arşivi