26 Aralık 2012 Çarşamba

Emre Aydın/ Orhan Gencebay İle Bir Ömür - Bir Teselli Ver 2012 Yeni Şarkı

Emre Aydın/ Orhan Gencebay İle Bir Ömür - Bir Teselli Ver 2012 Yeni Şarkı

Emre Aydın/ Orhan Gencebay İle Bir Ömür - Bir Teselli Ver 2012 Yeni Şarkı Şarkı sözü ve Diğer bilgileri


Bir teselli ver bir teselli ver

Yarattığın mecnuna bir teselli ver



Sevenin halinden sevenler anlar

gel gör şu halimi bir teselli ver

Aramızda başka biri var ise

tertemiz aşkımı bana geri ver


Ben zaten her acının tiryakisi olmuşum

Ömür boyu bitmeyen dert ile yoğrulmuşum

Gülemem sevgilim ben sensiz ahh

Yaşayamam yaşayamam

Bana ne gerek bana ne gerek

Senin aşkından başka bana ne gerek



Aşkın zehir olsa yine içerim

Yolun ecel olsa korkmam geçerim

Yeter ki sevdim de ben bu aşk ile

Dünyanın kahrına gülüp geçerim



Ben zaten her acının tiryakisi olmuşum

Ömür boyu bitmeyen dert ile yoğrulmuşum

Gülemem sevgilim ben sensiz ahh

Yaşayamam yaşayamam

Söz ve Müzik: Orhan Gencebay 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Movie Category 4

.

Blog Arşivi