7 Kasım 2012 Çarşamba

BEL AMI IZLE

Kategori: Dram Filmleri, Gizem Filmleri, Psikolojik Filmleri, Tarih Filmleri, Yetişkin Filmleri Yapım: 2012 - İngiltere, İtalya, Fransa, Macaristan, ABD IMDB Puanı: 5.4/10 Yönetmen: Nick Ormerod, Declan Donnellan Oyuncular: Robert Pattinson, Uma Thurman, Christina Ricci, Natalia Tena, Kristin Scott Thomas, Holly Grainger, Colm Meaney, Jake Harders, Todd Petersen, George Potts, Arthur Gourounlia, Ceri Jerome, Amy Marston, Pip Torrens, Philip Glenister, James Lance Tür: Dram, Gizem, Tarih, Psikolojik, Erotik Etiketler: aşkım benim, aşkım benim full izle, aşkım benim hd izle, aşkım benim izle, aşkım benim seyret, aşkım benim türkçe dublaj, bel ami, bel ami full izle, bel ami hd izle, bel ami izle, bel ami seyret, bel ami türkçe dublaj

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Movie Category 4

.

Blog Arşivi