10 Kasım 2012 Cumartesi

barış manço - can bedenden çıkmayınca


barış manço - can bedenden çıkmayınca |izlesene.com

Barış Manço Can Bendenden Çıkmayınca dinle Barış Manço Can Bendenden Çıkmayınca Dinle Barış mançonun En Güzel eserlerinden birisi olan Barış Manço Can Bendenden Çıkmayınca Adlı Şarkısını Sizler İçin Yayınlıyoruz. Olumlu Olumsuz görüşlerinizi Bizimle Paylaşabilirsiniz. Teşekkürler. Kara haber tez duyulur unutsun beni demişsin Bende kalan resimleri mektupları istemişsin Üzülme sevdiceğim bir daha çıkmam karşına Sana son kez yazıyorum hatıralar yeter bana Unutma ki dünya fani veren Allah alır canı Ben nasıl unuturum seni can bedenden çıkmayınca Ben nasıl unuturum seni can bedenden çıkmayınca Kurumuş bir çiçek buldum mektupların arasında Bir tek onu saklıyorum onu da çok görme bana Aşkların en güzelini yaşamıştık yıllarca Bütün hüzünlü şarkılar hatırlatır seni bana Unutma ki dünya fani veren Allah alır canı Ben nasıl unuturum seni can bedenden çıkmayınca Ben nasıl unuturum seni can bedenden çıkmayınca Kırıldı kanadım kolum ne yerim var ne yurdum Gurbet ele düştü yolum yuvasız kuşlar misali Selvi boylum senin için katlanırım bu yazgıya Böyle yazmışsa yaradan kara toprak yeter bana Unutma ki dünya fani veren Allah alır canı Ben nasıl unuturum seni can bedenden çıkmayınca Ben nasıl unuturum seni can bedenden çıkmayınca Video klip izle: Barış Manço Can Bendenden Çıkmayınca Dinle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Movie Category 4

.

Blog Arşivi