10 Kasım 2012 Cumartesi

Murat Evgin - Bugün Evlenmişsin Ellerimden Kayıp Gitmişsin


Murat Evgin - Bugün Evlenmişsin Ellerimden Kayıp Gitmişsin Şarkı sözü ve Diğer bilgileri Bugün Evlenmişsin Ellerimden Kayıp Gitmişsin Sen Tek Arzumdun Hiç Gerçekleştiremediğim Yıllar Geçiyor Yok Senden Haber Gönül Bir Enkaz Gönül Derbeder Aşktan Kalan Öksüz Bir Keder Nedir Bu Acı Ne Zaman Biter Senden Sonra Hç Sevemedim Birileri Oldu Adına Aşk Diyemedim Geçmişe Sığınıp Sığınıp Durdum Hala Benimsin Yanımdasın Zannettim Bugün Evlenmişsin Ellerimden Kayıp Gitmişsin Sen Tek Arzumdun Hiç Gerçekleştiremediğim Bugün Evlenmişsin Yanlış Aşka Gelin Gitmişsin Sen Evet Derken Ah Ne Çok Şey Diyemedim Gittin Eridim Göz Göre Göre Yürek Kul Köle Senin Peşinde Bilirim Ayrılık ilahi Taktir Ama Sen Yoksan Yaşamak Nedir Senden Başka Yar Bilemedim Kime Dokunsam Hep Sen Çıka Geldin Bize Mucize Anılar Seçtin Senin Severken Sevilmekten Vazgeçtim Bugün Evlenmişsin Ellerimden Kayıp Gitmişsin Sen Tek Arzumdun Hiç Gerçekleştiremediğim Bugün Evlenmişsin Yanlış Aşka Gelin Gitmişsin Sen Evet Derken Ah Ne Çok Şey Diyemediğim İnan Hep Bekledim Belki Birgün Gelir Dedim Ben Bir Gurura Bir Ömrü Heba Ettim Bugün Evlenmişsin Ellerimden Kayıp Gitmişsin Sen Tek Arzumdun Hiç Gerçekleştiremediğim Bugün Evlenmişsin Yanlış Aşka Gelin Gitmişsin Sen Evet Derken Ah Ne Çok Sey Diyemediğim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Movie Category 4

.

Blog Arşivi