10 Kasım 2012 Cumartesi

Leyla ile Mecnun Dizi Müziği – Yalan (Ali Altay)




Leyla ile Mecnun Dizi Müziği – Yalan (Ali Altay) Leyla ile Mecnun Dizi Müziği – Yalan (Ali Altay) Şarkı Sözü Düşerken duramazsın Susarken anlatamazsın Belki de Ne bileyim ben Uzaksan duyamazsın Bıraksam bulamazsın Nerdeyim Biliyorum ben Yalan ne diyorsam ne duyduysam hep yalan Yalan kim ne dediyse ne duyduysan yalan Duramaz ki yanan Bulamaz ki arar Duruyorum ben Yalan ne diyorsam ne duyduysam hep yalan Yalan kim ne dediyse ne duyduysan yalan Bilirsen unutamazsın Aşikarı saklayamazsın Kimdeyim Arıyorum ben Solarsan açamazsın Kurursan damlayamazsın Belki de Kuruyorum ben Yalan ne diyorsam ne duyduysam hep yalan Yalan kim ne dediyse ne duyduysan yalan Duramaz ki yanan Bulamaz ki arar Duruyorum ben Yalan ne diyorsam ne duyduysan hep yalan Yalan kim ne dediyse ne duyduysan yalan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Movie Category 4

.

Blog Arşivi