9 Kasım 2012 Cuma

KIZIM VE BEN IZLE


Almanya’da gişe rekoru kırmış bir aile komedisi… Henry (Til Schweiger) başarısız bir senaristtir. Hiç beklemediği bir anda çok satan bir kitabı senaryolaştırma işi alır. Bu işte, eski sevgilisi Katharina (Jasmin Gerat) ile birlikte çalışacaktır. Henry onu geri kazanmak için ikinci bir şansa kavuşmuştur ama kapısında 8 yaşındaki Magdalena’yı (Emma Schweiger) gördüğünde bütün planları altüst olur. Yıllar önce bir gecelik ilişki yaşadığı Charlotte’tan (Meret Becker) olan kızı Magdalena’ya, annesi geri gelene dek bakmak zorundadır. Yapım: 2011 - Almanya, Tür: Komedi Yönetmen: Til Schweiger, Oyuncular: Til Schweiger, Numan Acar, Meret Becker, Sanny Van Heteren, Luna Schweiger, Katharina Thalbach, Fahri ögün Yardim, Friederike Kempter, Anna Julia Kapfelsperger, Emma Schweiger, Jasmin Gerat, Miranda Leonhardt, Ulrich Wickert, David Akinloye, Sönke Möhring, Richard Von Groeling, Samuel Finzi, Genoveva Mayer, Jahmar Walker, Jessica Richter, Torsten Künstler, Mišel Matičević, Johann Von Bülow, Birthe Wolter, Anne-sophie Briest, Alexander Yassin, iyi seyirler Tür: Komedi film izle, Türkçe Dublaj Film izle IMDB Puanı: 6.4 Etiketler: Kızım Ve Ben filmini izle, Kızım Ve Ben full izle, Kızım Ve Ben izle, Kızım Ve Ben Kokowääh izle, Kızım Ve Ben Kokowääh Türkçe Dublaj izle, Kızım Ve Ben Türkçe Dublaj izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Movie Category 4

.

Blog Arşivi