10 Kasım 2012 Cumartesi

Berkay - O Ne biçim manita otuz beşinde lolita


Berkay - O Ne biçim manita otuz beşinde lolita Şarkı sözü ve Diğer bilgileri Sensin çekip giden kimselere söylemeden Böyle mi bitirirsin başladığın her işi sen Once atıp tutup sonra arkan dönük Yüzümüze bakmadın bir kına yakmadın Gel bana ver ellerini Bil azıcık kıymetimi Aman dikkat Ne kovaladıgın belli Al yas olmadan elli Aman tanrım O Ne biçim manita otuz beşinde lolita Kıracaksan kır kalbini O daha neler görmüştür Senin benim gibi kimi gömmüştür Aman tanrım O Ne biçim manita otuz beşinde lolita Kıracaksan kır kalbini O daha neler görmüştür Senin benim gibi kimleri gömmüştür Aman tanrım Bundan sonra bunu herkes böyle bilsin Benim adım Berkay isteyen gelsin O kadar şarkı varken ta içimi gösteren Benim gibi adam daha nasıl dile gelsin Sensin çekip giden kimselere söylemeden Böyle mi bitirirsin başladığın her işi sen Önce atıp tutup sonra arkan dönük Yüzümüze bakmadın bir kına yakmadın Gel bana ver ellerini Bil azıcık kıymetimi Aman dikkat Ne kovaladığın belli Al yaş olmadan elli Aman tanrım O Ne biçim manita otuz beşinde lolita Kıracaksan kır kalbini O daha neler görmüştür Senin benim gibi kimi gömmüstür Aman Tanrım O Ne biçim manita otuz beşinde lolita Kıracaksan kır kalbini O daha neler görmüştür Senin benim gibi kimleri gömmüştür Benimde sabrım kalmadı bizi sen yaktın O olay beni sarmadı karanlıkta kaldım Bütün İstanbul öğrenmiş kulaktan kulağa Sen yinede çok sevinme bekar olmak varmış Aman tanrım O Ne biçim manita otuz beşinde lolita Kıracaksan kır kalbini O daha neler görmüştür Senin benim gibi kimi gömmüştür Aman Tanrım O Ne biçim manita otuz beşinde lolita Kıracaksan kır kalbini O daha neler görmüştür Senin benim gibi kimleri gömmüstür

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Movie Category 4

.

Blog Arşivi