10 Kasım 2012 Cumartesi

Ali Altay – Yalan (Şubat Dizi Müzikleri ve Şubat)




video klipx'e hoş geldiniz! Sitemizde zevkle video klip izleyebilir, müzik dinleyebilirsiniz. Neler oluyor şu hayatta! Bu Klip 'Türkçe Pop, Türkçe Slow' kategorisinde yayınlanmış Ayrıca '4' defa izlenmiştir. Bu video klibe yorum yapmak istiyorum... Ali Altay – Yalan (Şubat Dizi Müzikleri ve Şubat) Ali Altay – Yalan (Şubat Dizi Müzikleri ve Şubat) Şarkı Sözü Düşerken duramazsın Susarken anlatamazsın Belki de Ne bileyim ben Uzaksan duyamazsın Bıraksam bulamazsın Nerdeyim Biliyorum ben Yalan ne diyorsam ne duyduysam hep yalan Yalan kim ne dediyse ne duyduysan yalan Duramaz ki yanan Bulamaz ki arar Duruyorum ben Yalan ne diyorsam ne duyduysam hep yalan Yalan kim ne dediyse ne duyduysan yalan Bilirsen unutamazsın Aşikarı saklayamazsın Kimdeyim Arıyorum ben Solarsan açamazsın Kurursan damlayamazsın Belki de Kuruyorum ben Yalan ne diyorsam ne duyduysam hep yalan Yalan kim ne dediyse ne duyduysan yalan Duramaz ki yanan Bulamaz ki arar Duruyorum ben Yalan ne diyorsam ne duyduysan hep yalan Yalan kim ne dediyse ne duyduysan yalan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Movie Category 4

.

Blog Arşivi